• 01.10.2014
  • |
  • 16:28

5 treningstips


Heihei! I dette innlegget tenkte jeg komme med mine 5 beste treningstips, og dette er vel tips jeg burde ta i bruk selv ogs egentlig. Jeg er ikke akkurat den ivrigste til komme meg p trening, og det er jo s synd nr det faktisk er s herlig etterp. S om du sliter med motivasjon eller det komme i gang kan jo dette innlegget forhpentligvis vre nyttig! ♥

sporty

Mitt frste tips er faktisk investere i nye treningsklr. Med nye, freshe Nike sko og en superkul treningstopp er det virkelig ingen unnskyldning for skippe treningen, og man fler seg jo ogs ekstra bra p trening. P bildet over ser dere diverse produkter fra Nike og Adidas for det meste.



Tips nummer to er sette seg ml for treningen. Det hjelper lite melde seg inn i et treningssenter, for s ikke vite hva man faktisk vil gjre. Start med sette deg sm, enkle ml som du faktisk er i stand til gjennomfre uten at det blir g fra 0 til 7 treningskter i uka. Da holder du som regel p en uke fr du gr lei haha.. Been there done that. Start derfor med sm skritt, som f. eks dra p to gruppetimer i uka. Det er ogs gy nr man faktisk nr mlene sine, og kan finne noe nytt strekke seg opptil igjen.




En ting som har hjulpet meg veldig med motivasjonen er treningsdagboka mi ''Veien til Mlet''. I denne boka noterer jeg planlagte treningskter, gjennomfrte kter, detaljer om f. eks styrkekter og dokumenterer fremgangen min. Den er s oversiktlig og fin, og det er supert ha en egen bok dedikert til trening slik at ikke masse annet fyller opp hverdagsplanleggeren.
Boken anbefaler jeg virkelig, og den kan dere kjpe HER.

Jeg er ikke spesielt glad i trene alene - fler meg s hjelpesls og blir superklein om jeg ser noen jeg kjenner haha. Derfor liker jeg trene med en treningspartner, og det anbefaler jeg ogs. Da kan man pushe hverandre, eller kanskje ha interne konkurranser om hvem som klarer flest treningskter p en mned. Man kan ogs f en personlig trener, som setter opp treningsprogram og evt. kostholdsplan til deg. Jeg trener med Marte og Per yvind annenhver onsdag n, og selv om trene presser p (hehe) fordi jeg er s sinnsykt sliten hver gang er det utrolig effektivt og hjelpsomt! Da M man rett og slett gjennomfre!


Det opprettholde motivasjonen er heller ikke s enkelt - men da er det bare flge inspirerende folk p instagram, blogger, tumblr eller scrolle seg gjennom weheartit. Jeg flger flere p instagram med masse tips til trening og kosthold, og dette er ogs med p inspirere de som flger med. En storfavoritt m nok absolutt bli Sendi Skopljak - kjempeinspirerende p mange mter!
Har dere noen treningstips dele med meg og leserne i kommentarfeltet? :)

pia

01.10.2014 kl.16:54

wow great sporty looks!

Mathea

01.10.2014 kl.18:02

Skopljak er ogs en stor inspirasjon for meg! Kan tipse om Kayla Itsines, hun har en 12 ukers bikini body guide og poster bilderesultater til mange av jentene som har brukt den, det er helt sykt se hvor bra den funker!

ionut nicolae

01.10.2014 kl.18:11

nice

Edel Kristina

01.10.2014 kl.18:29

Du skriver mye om treningsdagboka, hvorfor er den s bra? Tenkte ikke det var s viktig jeg, og har ikke helt forsttt poenget..?

01.10.2014 kl.18:34

fiine tips

Mathea L

01.10.2014 kl.18:49

Hei! Dette har lite gjre med innlegget gjre, men jeg lurer p om du har noen tips til noen butikker i Trondheim? Skal dit i morgen og vet ikke helt hvilke butikker jeg skal lete etter.. Takk p forhnd! :)

Tonje :)

01.10.2014 kl.19:22

Alle disse er de tipsene jeg bruker ogs. Sett bort i fra den dagboken. Jeg har en app p iPhonen som heter RYP. Den er genial, hvis du er ute etter et program for f opp muskelmasse er den perfekt!

Kristina

01.10.2014 kl.20:16

Et tips jeg elsker, er planlegge gjre noe jeg liker etter ha trent. For eksempel lage seg god kveldsmat, se et tv program eller en film eller noe! Nr jeg har noe se frem til og tenke p mens jeg trener, fler jeg at kten blir mye lettere.

Elsker nr du kommer med slike innlegg Erica, du er flink:-)

Nikita <3

01.10.2014 kl.20:47

Herlig :D

siri

01.10.2014 kl.22:11

kult, du er s flink og god

01.10.2014 kl.22:15

"Starter" boken fra januar 2014 og s mnedene utover, eller kan man p en mte starte midt i ret? Alts, er det uavhengig av r/mned/uke osv, man skriver datoene selv?

Veldig bra tips!

02.10.2014 kl.00:00

rompa di <3

Nora

08.10.2014 kl.00:17

Heisann, du har en flott blogg og gjr en god jobb, men dette her blir for dumt. Om det er n ting jenter i dag IKKE trenger, s er det "fitspiration" eller "pro-ana" som jeg mener de bildene du har valgt bruke minner mer om. Jenter burde bygge hverandre opp, rose hverandre for personlighet og intelligens. Istedenfor er vi med p bygge opp under skjnnhetstyrraniet. Du og resten av media har stor makt. Vr s snill ikke post slike innlegg igjen. De fleste har ikke rd til PT eller svindyrt treningsutstyr, og de fleste burde ikke ha tid til trene seg til sixpack. Bruk tid p noe som betyr noe istedenfor -skole, venner, familie og kanskje en interesseorganisasjon.

Tenk p det et minutt, gutter driver ikke med slikt, maser til hverandre p blogger om hvordan man oppnr en skalt "fin kropp". Vi jenter burde heller ikke gjre det. Tilfeldig at flere jenter enn gutter fr spiseforstyrrelser? Tror ikke det.

Stopp det, slapp av.

Takk.

Charlotte Tunes

08.10.2014 kl.17:18

Disse tipsene bruker jeg ogs!! :-D

Selin

12.10.2014 kl.13:56

Great post ! <3

ootd365.blogspot.com
Les mer i arkivet August 2017 Juli 2017 Juni 2017
Designet er laget av Silje Lien
hits