• 03.09.2014
  • |
  • 23:34

dead


Heiii! I dag var jeg p trening med fantastiske Marte og Per yvind, som jeg skal trene med fast annenhver uke fremover - noe jeg ser veldig fram til. Vi mttes tidligere i uken for diskutere hva jeg ville trene og forbedre, og i dag ble det testing av 3000m samt noen styrketester og gjennomgang av velser. Shit, var et par yeblikk p mlla der hvor jeg var sikker p at jeg skulle d haha, men med flinke motivatorer kom jeg meg omsider i ml! Det hadde jeg ikke trodd for si det snn, men n i ettertid er det veldig deilig.

Under hele treningen noterte jeg i den nye treningsdagboka mi som Marte og Per yvind nylig lanserte. M med hnden p hjertet si at jeg allerede er veldig glad i den, og gleder meg til ta den i bruk. Her kan man skrive alt fra ml til velser, loggfring og andre notater. Underveis i boken finner man ogs inspirerende setninger, og masse tips til velser og trening. Det er rart hvor mye en ordentlig og oversiktlig treningsdagbok kan motivere!!

Her planlegger jeg treningen min og ''checker'' av dersom jeg gjennomfrer kta!

En del av styrkeprogrammet mitt. Supersmart skrive ned velsene man gjr hver kt slik at man kan se fremgang.

Dagens trening - check!

Vil bare tipse dere om at treningsdagboka er p salg n, dere finner den her!Sjekk ogs ut nettsiden til Marte og Per yvind herBegge to er s fantastisk flinke og positive, s dette kommer til bli noen herlige (og harde) uker. Gleder meg til ta nye utfordringer og komme godt i gang med treningen igjen. Jeg vet at mange etterspr flere treningsinnlegg, s dette er hvertfall en start hihi :-)

Her er noen bilder fra kta:


Du vet du er sliten nr du m sttte deg p kneet for hente drikkeflaska......

Push-ups, my favorite!! (.....Not... kan ikke akkurat skryte av sterke armer og muskler, men det skal vi f til!!)



Hahaha dette blikket sier s mye






Haha, hvem visste at trening kunne vre gy a?? (Eller s er jeg bare superhappy fordi jeg er ferdig med velsen) :-) :-)

N har jeg ingen unnskyldning til ligge p latsiden fremover, og med to superflinke trenere og en motiverende treningsdagbok skal jeg virkelig f til dette. Har dere troen p meg eller?? Og hva synes dere om slike type innlegg? NATTA OG KLEMS FRA EN STK SLITEN ERICA ♥

Thea

03.09.2014 kl.23:39

S utrolig spoty!! Pene deg. :D

mkde

03.09.2014 kl.23:50

s flink du er :) hvor ofte skal du trene nr du flger det programmet dere har satt opp da? :)

Romswell Parian

03.09.2014 kl.23:52

Pues claro sin duda eso tienes es muy vital para el cuerpo y muchas otras cosas mas que tienen que ver con la salud.

Rebecca Hutt

03.09.2014 kl.23:58

i've done the same last year - was so fun but soooo exhausting :)

04.09.2014 kl.00:23

Veldig gy lese innlegget her :) St p

04.09.2014 kl.01:39

Kan du skrive et innlegg om sigmakostene og hva de forskjellige brukes til? Har tenkt kjpe men er s mange veldige mellom!

Santos

04.09.2014 kl.05:42

Slik starter 3000 meter er rettferdig. Det er alltid lurt lage et treningsprogram for holde mettet fett p din side. Jeg har lenge holdt meg p en diett av mat og trening som fungerte fint, men sluttet, og n ville vre en drm bruke klr som var strre fr meg. velser ble oppndd p Internett og var lik de av "Tae Bo", men med manualer og ftter for ke kroppsvekt og f raskere og effektive resultater

Jeg vil anbefale at du har i huset ditt, noen apparater for gymnastikk, Motionscykel, Vektmanualer, Weight Load Vektmansjetter, Trningselastikker: http://www.fitsugar.com/What-Size-Dumbbells-Use-When-6202075

velser som viser Tae Bo har gjre med tilsyn av en profesjonell , du kan ha en skade: https://www.youtube.com/watch?v=iKempvN5ino

04.09.2014 kl.06:22

S flink du er! Gjerne ha flere slike innleg alltid gy lese! vil bare ut trene s d et bra!

Edel Kristina

04.09.2014 kl.06:55

Woh, ser slitsomt ut ja! Vurderer faktisk kjpe en snn bok selv, men vet ikke om det blir mer motiverende..

Cassandra Lea

04.09.2014 kl.09:13

Shiit s stilig!! Gangsperr p deg i dag da, haha.

04.09.2014 kl.09:36

haha, jeg liker slike innlegg, men jeg fr bare litt snn veldig mega mye drlig samvittighet siden jeg burde vell starte trene, jaja, st p!!! f oss andre ogs motivert! <3

04.09.2014 kl.09:56

Skikkelig inspirerende og spennende med slike innlegg :D Hper du kan komme med flere slike innlegg, og gjerne ogs skrive litt om hvordan en PT time fungerer osv :) Er det skummelt liksom ? heheh

04.09.2014 kl.13:08

Fr du noe av dette sponset? :)

Julie

04.09.2014 kl.13:42

Hei! Jeg og en venninne tenkte oss p en tur til Trondheim bare for oppleve en ny by egentlig, og lurte p hvilke utesteder du anbefaler for 18ringer? :)

04.09.2014 kl.14:57

Synes du begynner ligne p Anna E/annais, dere begge er sykt peen

04.09.2014 kl.15:47

spons spons spons spons

silje <3

04.09.2014 kl.15:55

haha s kult.

3000m er jo helt forferdelig.

04.09.2014 kl.16:00

Var veldig moro se og lese om noe du ikke har blogget s mye om tidligere, har troa p deg jeg :D Du er flink,og plis blogg mer snn her !!

04.09.2014 kl.16:21

S flink du er, hvilke ml har du for treningen din? :)

04.09.2014 kl.17:11

Sporty body! Jeg er imponert!

04.09.2014 kl.18:35

Sprekingen! haha, har ogs hatt personlig trener, gud det er slitsomt! Noen ganger s hater man de s inderlig at man bare har lyst til sl de ned, men det er veldig flinke til motivere :) Jeg s mye bedre resultat en nr jeg trente alene. I tilegg s han fantastisk bra ut, s jeg gledet meg alltid til trening, hahaha<3

Lykke til videre med opplegget

Celine

04.09.2014 kl.20:15

gud s vakker du er! selv nr du trener! :) hihi

- hvor er treningstightsen din ifra? :)

Miriam

04.09.2014 kl.22:15

Virker som de er flinke :)

04.09.2014 kl.22:29

Fortsett med disse innleggene der du viser velser og bilder gir mye motivasjon!

ionut nicolae

05.09.2014 kl.00:44

you are very beautiful ... congratulations, keep up the work. Although you looks very good, little movement will bring more beneficial ...You are very determined :D :* :*

05.09.2014 kl.01:06

Haha, p tide at du begynte trene. Kanskje bildene dine blir litt finere n? Du har for vre rlig est ut en del det siste ret.

Marie

05.09.2014 kl.12:25

Anonym: Est ut?? Erica er like vakker som hun alltid har vrt. Husk at du ikke blir hverken penere eller slankere selv av rakke ned p andre. Sjalusi er en ufin ting.

Du er s flott du, Erica! <3

05.09.2014 kl.16:07

hvorfor m du ha to stykker? er det ikke nok med en personlig trener?

hvor ofte i uke trene du med de? hva koster det ?

05.09.2014 kl.17:04

Kan du ha roomtour?

05.09.2014 kl.17:15

Glemte skrive at det va sponsa daaaa

05.09.2014 kl.19:29

blogg da

Vera Thmming

05.09.2014 kl.19:54

, s flink du er!!

Miriam

05.09.2014 kl.21:16

Fint!

Marie Gjernes

05.09.2014 kl.23:10

Liker slike innlegg! :)

synne

06.09.2014 kl.00:31

Flinke deg! pass p armene dine p push ups, de er litt hyper mobile.

Minika

06.09.2014 kl.09:54

OMG. I hate gym

www.miinikaa.blogspot.com

06.09.2014 kl.12:08

Gla du skal begynne blogge mer om trening! hper du klarer dette, og husk og legg om litt p kostholde (men ha en cheat-day) se frem til! jeg har troa p dg s bare st p

Vilde

06.09.2014 kl.13:32

Nydelig

Anne Knudsen

07.09.2014 kl.15:00

Jeg liker veldig godt treningsinnlegg! Det gir meg bare s mye inspirasjon, og jeg liker ogs godt og se hvordan andre trener. Rett etter jeg hadde lest ferdig innlegget gikk jeg inn og kjpte treningesboken, gleder meg til jeg kan hente den i posten!

Hvard

07.09.2014 kl.18:37

Hei Erica. :-)

Trener selv p 3t og skulle gjerne hatt en treningspartner for holde igang motivasjonen. Ta kontakt om du er gira p en treningspartner selv ;-)

Hilsen

Hvard

haalo@hotmail.com

Sara

08.09.2014 kl.08:02

S flink du er!:-)

Men hvor fr man kjpt slike grnne strikk som du bruker p hang- upsen?

08.09.2014 kl.13:04

skrytete, undvendig

08.09.2014 kl.15:51

Hva sprang du 3000 meter p? Flink er duu! St p!
Les mer i arkivet August 2017 Juli 2017 Juni 2017
Designet er laget av Silje Lien
hits